Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten. Wie wil dat nou niet?
Is er een vertraging in de levertijd door COVID-19 (Corona Virus)?
Helaas hebben wij ook te maken met vertragingen in de productie en leveringen. Onze verkoopmedewerkers zullen hun uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Houdt u er rekening mee dat de gemiddelde levertijd langer is dan normaal (10-15 dagen). Dank u voor uw begrip en stay safe!
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
Wat vervelend! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link: Track&Trace
Wat zijn de verzendkosten?
Goed nieuws! Wij leveren al onze producten GRATIS in Nederland & België. Zoals eerder vermeld besparen wij enorm op opslag en verzendkosten. Lara's boutique zou geen Lara's boutique heten als we onze klanten hier niet op laten besparen!
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons zeer en we horen graag wat we kunnen doen om u tevreden te stellen. Stuur een e-mail naar info@larasboutique.nl en we zullen zien hoe we het zo snel mogelijk kunnen oplossen!
Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij u uw track & trace code via e-mail. De verwerking van uw bestelling duurt 24 - 48 uur.